Hoidke harja liigeseid

Pange pall, mis teil on, ja rullige see siis pikaks maduks, nagu lapsed seda teevad. Seejärel keerame sõrmed lahti nii, et need oleksid üksteisest võimalikult laiali. Järgmise liigutusega peate käe peopesa täielikult sirgendama, nii et see muutub täiesti tasaseks. Seejärel lõdvestage peopesa, viies sõrme tagasi normaalsesse asendisse.

Tervendaja näpunäited Massaaž Liigeste haigused on väga levinud. Neid ei ravita väga kiiresti ja hõlpsalt. Seetõttu peate sellisest probleemist vabanemiseks rakendama kompleksset ravi. Fütoteraapia kasutamine koos massaaži ja spetsiaalse võimlemisega annab häid tulemusi. Samuti võite liigesevalu korral kasutada erinevaid abinõusid.

Lugege artiklit liigeste haiguste ravimise retsepte ja soovitusi: Liigesed, traditsioonilise meditsiini retseptid Üks neist liigesehaigustest on osteoartriit, mille tagajärjeks võivad olla nii liigeste deformeerumine kui ka funktsionaalne rike.

Kuunarvarre liigeste valu Uhine valus ja vorsed

Eriti need muutused avalduvad käte liigestel. Selles artiklis soovitatud harjutuste komplekt aitab tugevdada osteoartriidist mõjutatud käsi ja sõrmi, taastada neis liikumisulatus, leevendada valu, tuues kauaoodatud leevenduse.

Struktuur ja funktsioon Achilleuse kõõlus

See muudab teie liigesed paindlikumaks laiema liikumisulatuse korral. Tehke seda nii: kinnitage oma kätele soe Hoidke harja liigeseid või võite minutiks lihtsalt lasta käsi soojas vees. Lihaste ja liigeste sügavamaks soojendamiseks kasutage mõnda muud meetodit. Määrige käed väikese koguse õliga köögivilja- või spetsiaalne massaaž. Seejärel pange kätele kummikindad ja soojendage oma käsi 10 minutit soojas vees. Kui kasutate ravimtaimedega infundeeritud õlisid, annab see liigeste ravimisel täiendava positiivse efekti.

Pärast soojenemist muutuvad teie liigesed kuulekamaks, kuid sõrmede surumiseks ja sirutamiseks harjutusi tehes ärge pingutage.

Artriidi harjutused käte liigestele

Pange tähele: te ei tohiks valu tunda! Liigeste koormus peaks olema kuni punktini, kus tunnete piisavalt pinget, kuid mitte rohkem. Ja enne võimlemist on soovitatav konsulteerida oma tervishoiuteenuse pakkujaga. Terapeutilised harjutused kätele osteoartriidi, artriidi korral Esimene harjutus: Alustage selle lihtsa harjutusega liigeste soojendamist.

Võtku oma käsi. Tehke seda harjutust mõlema käega vähemalt neli korda.

Täitmise tehnika: Siduge oma käed rusikasse ilma pingeteta. Pöidla peaks olema ülejäänud kohal ja suruge need peopesale.

Suki polvede sees Age valu uhisel kui raviks

Hoidke oma käsi selles asendis 30—60 sekundit, keerake siis oma rusikas lahti ja sirutage sõrmed laiali, maksimeerides nende vahelist kaugust 2. Hoidke oma käsi ka selles asendis 30 kuni 60 sekundit. Teine harjutus: pärast selle lihtsa harjutuse tegemist väheneb käte valu ja käte liigeste liikumisulatus suureneb. Venitusharjad tasasel pinnal. Korda harjutust vähemalt neli korda iga käe jaoks. Täitmise tehnika: Asetage käed vabalt, ilma pingeteta, peopesa lauale või mõnele muule tasasele ja tihedale pinnale.

Vajutage peopesad pinnale nii palju kui võimalik, et need muutuksid täiesti tasaseks.

Bold liigesed olad randme Miks tundub liigesevalu

Kuid liigeste pinge ei tohiks olla väga tugev. Hoidke oma käsi selles asendis 30—60 sekundit. Korda seda harjutust vähemalt neli korda iga käe jaoks.

Harjutus kolm. See aitab suurendada karpaal-karpaal- ja sõrmeliigeste liikumisulatust ning leevendada liigeste jäikust. Venitamine "küüniste jaoks". Tehke seda liikumist vähemalt neli korda iga käe jaoks. Täitmise tehnika: Asetage käed enda ette, peopesad enda poole.

Struktuuri harja

Seejärel painutage kõik sõrmed nii, et kõigi sõrmede tipud ulatuksid iga peopesa peopesa toruni. Selles asendis näevad teie käed välja nagu küünis.

Poletik liigese ema kasiravi Liigese juhtimisest, kus kanna

Hoidke peopesa selles asendis 30 sekundist minutini, seejärel vabastage see aeglaselt. Harjutus neli. Liikumiste tugevdamiseks kasutage harjutuste tegemisel lisaobjekte, mis parandavad haigete käte võimet haarata ukse käepidemetest, hoida käes väikeseid Hoidke harja liigeseid, laskmata neil minna ega kukkudes neid maha.

Ärge tehke seda harjutust, kui teie pöidlaliiges on kahjustatud! Korda seda harjutust korda iga käega. Tehke seda harjutust korda nädalas nii, et käed "puhkaksid", st võiksid nende harjutuste vahel oma jõu 48 tunni jooksul taastada. Täitmise tehnika: Teil on vaja väikest palli. Võtke käes pehme pall ja pigistage seda nii tugevalt kui võimalik, kuid te ei tohiks valu tunda.

Hoidke kätt mõni sekund selles pigistamisasendis, seejärel laske see aeglaselt lahti. Viies harjutus. On vaja esineda kaks või kolm korda nädalas, nii et käte puhke- ja taastamisperiood oleks vähemalt 2 päeva.

Hoidke harja liigeseid ei saa teha, kui teil on esimese pöidla pöidla kahjustatud liiges.

Käeharjutused reumatoidartriidi korral

Näputäis vaeva. Täitmise tehnika: Pigista pall valmistatud pehmetest materjalidest 2—5 sõrme otsa ja pöidlaga. Hoidke seda positsiooni sekundit. Korrake seda kätt kümme kuni viisteist korda iga käega. Harjutus kuus: väga kasulik, et suurendada käe liigeste liikumisulatust ja painduvust.

Korda seda liigutust 8—12 korda iga peopesa jaoks.

Vanaduse liigeste valuga tabletid Kuidas parandada regenereerimist kohre koes

Sõrme tõstmine. Täitmise tehnika: Asetage peopesad lauale või muule kindlale kindlale pinnale ja suruge kindlalt, suruge käed selle külge nii, et pintsel oleks kõige lamedamas asendis.

Liigeste võimlemine: jalgade ja käte harjutused

Tõstke ja langetage sõrmed üksteise järel lauast. Samuti võite tõsta kõiki sõrmi korraga, pöidlaga või ilma, ja siis neid aeglaselt alla lasta. Seitsmes harjutus. Selle liikumise korrapärane teostamine parandab teie käte võimet haarata, hoida ja tõsta mitmesuguseid raskeid esemeid: purgid ja pudelid.

"Venitamine"

Nagu harjutuses. Pöidla liigutamine Täitmise tehnika: Käsi lamab laual. Pange oma käe sõrmede liigeste alusele elastseks. Liigutage pöialt mujalt võimalikult kaugele.

Käte osteoartroos

Hoidke 30 kuni 60 sekundit, seejärel vabastage ja lõdvestage sõrm. Korda seda harjutust korda mõlemal käsivarrel. Kaheksas treening: See harjutus suurendab märkimisväärselt käte liigeste liikumisulatust. Korda seda liigutust vähemalt neli korda iga Mis muudab valu lihtsamaks jaoks.

Pöidla paindumine Täitmise tehnika: Lähteasend: käsi ees sirutatud peopesa. Liigutage pöial teistest võimalikult kaugele küljele. Seejärel viige pöial peopesale lähemale, nii et selle ots puudutab teie väikese sõrme alust.

Artriidi artriit 1 jalgade peatus valu suurte liigeste ravi