Polved haiged

Põletiku vaibudes aga suurendatakse ettevaatlikult koormust ja harjutuste mahtu,» seletab Sooba. Sama kehtib ka aeroobsete liikumiste puhul nagu näiteks stepp-aeroobika.

  • Valu folk oiguskaitsevahendite jalgade liigestes
  • Valuvaluse salvi loetelu
  • Põlved teevad muret | Füsioteraapia | Arsti nõuanded | Küsi nõu Eesti tipparstidelt! - asmk.ee
  • Kui põlv hakkab valutama! » Kasulikku lugemist » Eesti Ortoosikeskus

Põlved valutavad? Need on harjutused, mida teha ja mida vältida 1 Liigume. Põlve ümbritsevate lihaste tugevdamini aitab vältida vigastusi ja vähendab põlvele langevat koormust ning stressi. Teada-tuntud põhireegel on see, et põlvi kõverdades ei tohi põlved üle varvaste ulatuda.

Külastaja küsib:

Seda näiteks küki asendis kui vale tehnika korral langeb põlvekedrale liigne koormus. Polved haiged kehtib ka aeroobsete liikumiste puhul nagu näiteks stepp-aeroobika. Parimad harjutused, mida põlvede tugevdamiseks teha võiksid kordust kahel-kolmel korral nädalas : Kükid.

Füsioteraapia: harjutused ratasplaadiga põlve- ja hüppeliigese stabiliseerimiseks

Seisa jalad puusade laiuselt ja varbad suunatud ette, tee aeglane poolik kükk justkui hakkaksid istuma. Hoia kõhulihased tugevana ja jälgi, et põlved ei ulatuks üle varvaste.

Labajalgade ja hüppeliigeste valu ei lase hommikul hästi valu pärast kõndida,» räägib dr Eve Sooba, Ida-Tallinna Keskhaigla taastusarst. FOTO: Shutterstock

Kasuta stepipinki või mõnda teist astet trepidastu parema jalaga üles. Puuduta vasaku päkaga astet ja astu siis alla tagasi. Üles astudes peaks põlv olema suunatud otse üle pahkluu.

Kummeli liigeste valu

Korda sama teise jalaga. Jalatõsted raskusega.

Samal teemal

Kasuta põlvede ümber pahkluudele mõeldud raskusi. Heida vasakule küljele, keha sirgelt, jalad välja sirtutatult ja vasak käsi pead toetamas. Tõsta paremat jalga õlgade kõrguseni ja langeta, hoia pöid enda suunas ja kand väljapoole surutud. Korda sama teise poolega.

Valu liigestes asetatud korvad

Seisa jalad puusade laiuselt, varbad otse ette suunatud. Tõsta aeglaselt kannad maast, nii et lõpetad maksimaalselt päkal.

  • Chanterellesi seente ravi liigeste haigustest
  • Vabaneda valu kuunarnukis
  • Kõhrepehmenemus põlves - asmk.ee
  • Haiged põlved - Perekooli Foorum

Hoia Polved haiged asendit ja langeta siis aeglaselt jalad. Jalatõsted istudes.

Ravi sormeotste liigeste parast vigastusi

Istu selg vastu seina, vasak jalg ette sirutatud ja parem jalg põlvest kõverdatud, kand maas. Tõsta sirget vasakut jalga otse üles, hoia hetkeks ja langeta siis aeglaselt. Korda sama ka teise jalaga.

Arst vastas:

Harjutused, mida vältida: Jägnevad harjutused ei ole põlvedele ohtlikud kui neid korrektse tehnikaga sooritada. Nimekirjas on nad aga seetõttu, et enamasti nende puhul siiski eksitakse ja tehakse põlvedele liiga. Väljaasted Ettepainutused istudes, üks jalg ette sirutatud, teine kõver Samal teemal.