Pumpamine narvi olaliigese salvi

Seetõttu on esimestel päevadel pärast venitamist ette nähtud jahutavad salvid.. Selline operatsioon viiakse läbi üldanesteesias.

Rotatori mansett Bursa Õlavarre pea täidab väga olulist funktsiooni - see vastutab kogu liigese stabiilsuse säilitamise eest ja see paikneb liigesekapsli kõige keskel.

Õlalihased - Artroos

Ajukoore hoiab positsioonis sidemed, kõõlused ja eesmised lihased. Akromiklavikulaarne liiges: Selle ülesanne on võimaldada käel ühenduda rindkere piirkonnaga. Oma eripära osas toimivad akromio-klavikulaarsed sidemed olulise horisontaalse stabilisaatorina. Korakoklavikulaarsed sidemed täidavad omakorda rangluu vertikaalse stabilisaatori funktsiooni.

Sternoklavikulaarne liiges: See liigend võimaldab meil käsi üles tõsta, pea taha pöörata ja see võimaldab meil Pumpamine narvi olaliigese salvi õlgades pöörlevaid liigutusi teha. Selle liigese vigastuse või haiguse korral muutuvad õlaliigese liigutused piiratud ja täielik kasutamine on võimatu.

  • Liigeste haiguste uurimise meetodid Mida sa peaksid teadma õlaliigest?
  • Õlaliigesevalu: ravi Inimese õlg on kõige paindlikum inimese liiges.
  • Õlaliigese valu: ravi - Küünarnukk
  • Cream Balsami liigeste ostmiseks
  • Õlaliigese valu: ravi - Radikuliit
  • Miks tekib õlavalu??

Kui me räägime õlaliigese lihaste edenemisest spordis, siis võib-olla on arengule ja Pumpamine narvi olaliigese salvi kõige vastuvõtlikum deltalihas. Sisukama tulemuse saamiseks soovitavad eksperdid treenida deltalihase kõiki 3 kimpu. Näited harjutustest: Need ei ole igat tüüpi harjutused, mis arendavad deltalihaseid. Harjutuste osas vaatleme rohkem deltalihase harjutuste tüüpe. Õla Pumpamine narvi olaliigese salvi video: Soovitan teil tutvuda selja lihaste anatoomiaga Käe lihased: 1.

See soov on mõistetav, kuna käed on alati silma peal ja kõik tahavad oma tulemusi jagada. Kuid meie tänane ülesanne on lahti võtta nende lihaste funktsioon ja struktuur, mitte nende esteetiline välimus.

Anatoomia aitab meil täpselt mõista, kuidas neid lihasrühmi treenida ja kust algajad oma rasket rada alustavad. Kätel on mitu väikest lihast, kuid nende roll on väga märkimisväärne. Ülakeha ülaosas pole ühtegi harjutust, kus nad ei osaleks. Sama võib öelda ka igapäevaelu kohta.

Käe lihased: eraldamine Käe lihaseid võib tinglikult jagada mitmeks tsooniks: Õlaosa ei, see ei ole delta, nagu mõned võivad arvata. See asub õlaliigese ja küünarnuki vahel. See hõlmab lihasrühmi nagu biitseps biitsepstriitseps triitseps ja brachialis sisemine brahiaalse lihas. Ja seal on kaks väikest lihast, ulnar ja coracohumeral.

Nad täidavad olulisi funktsioone, kuid nende areng ei mõjuta mingil viisil käe üldilmet. See algab küünarnuki liigesest ja lõpeb randmega. See hõlmab selliseid lihaseid nagu: brachyradialis brachioradialis Muscle ning fleksorid ja ekstensorid sõrmed.

Nende lihaste arendamiseks algfaasis ei ole väärt palju aega kulutada. Nad kõik osalevad ükskõik millises õppuses.

Kuidas kandideerida?

Kui olete jõudnud professionaalsele tasemele, võite alustada nende rühmade jaoks spetsiaalsete harjutuste tegemist. See osa meist ei ole lihaste kasvatamise töö kvaliteedi osas väga huvitatud. Kuna treenitud sõrmed ei mõjuta kogu käe suurust. Haardetugevust saab aga arendada. See võimaldab töötada raskemate raskustega.

Käe lihased Kõik lihased on omavahel ühendatud ja on kas antagonistid täidavad näiteks vastupidiseid funktsioone: näiteks paindumine ja pikendus või sünergistid täidavad ühte funktsiooni või abistavad üksteist selle või teise liikumise tegemisel.

Õlavalude põhjused

Samuti saab käe lihaseid jagada asukoha määra järgi: Pindmised lihased - need asuvad kohe naha all ja on nähtavad. Just need lihased annavad meie kätele atraktiivse ja massiivse ilme.

Pumpamine narvi olaliigese salvi

Sügavad lihased. Asub pinna all. Need lihased pole nähtavad, kuid nende areng mõjutab ka üldpilti. Nad suruvad pindmised lihased välja, muutes käed tugevamaks ja massiivsemaks. Kõik lihased on väga olulised, seega peame teadma neist igaühe kohta ja harjutusi, millega neid treenida.

Õlalihased Biitseps biitseps brachii Biceps brachii on üks käsivarre suurtest lihastest, mis on naha all väga selgelt nähtav. Seetõttu on see inimeste seas hästi tuntud isegi spordisaalidest ja spordist. Koosneb kahest kimpust: Pikk väline. See pärineb abaluu supraartikulaarsest tuberklist asub õlaliigese kohal. Järgmine läheb alla ajukääre alla. Lühike sisemine. See algab kooriku korakoidsest protsessist. Altpoolt on mõlemad kimbud ühendatud üheks, moodustades nn Pumpamine narvi olaliigese salvi kõhu", mis lõpeb võimsa kõõlusega.

Ja see on kinnitatud raadiuse toruga.

Pumpamine narvi olaliigese salvi

Lihtsamalt öeldes algab see abaluust ja ulatub käsivarreni. Funktsioonid: kahe tala kokkutõmbumisel paindub käsi küünarnuki liigesesse. Samuti unes käsivars ja käsi. See tähendab, et see pöörleb pöidla suunas vastupäeva. Ja sirgendatud käega osaleb ta selle tõstmisel kuni 90 ° nurgani. Biitsepsi harjutused Bicepsi harjutusi on palju.

Kaaludest saate kasutada: barrelit, hantleid, raskusi, trossitreenerit, oma raskust. Muidugi, ma ei kirjelda selle artikli raames kõike, vaid keskendun ainult populaarsematele. Ja need, mis annavad maksimaalse tulemuse.

Biitsepsitreeningu põhimõte tuleneb selle funktsioonist, nimelt käe paindumisest küünarliigese juures. See tähendab, et meie peamine ülesanne on küünarnuki painutamine bicepsi lihase abil. Seisev barbell curl Suurepärane põhiharjutus biitsepsi suurendamiseks.

See sobib suurepäraselt nii algajatele kui ka professionaalidele. Peaasi on välja töötada täideviimise tehnika ja käed painutada biitsepsi lihase kokkutõmbamisega. Palju kaalu viskamiseks ei pea te end seljaga aitama. See teeb teile ainult haiget. Samuti saate iga pea koormust nihutada. Selleks peate muutma haarde laiust.

Õlaliigese struktuur ↑

Kitsas käeasendis on pikk pea rohkem koormatud. Ja kui lühidalt lai. Seisev ja istuv hantli lokk Pole tähtis, millise kehaasendi valite seistes või istudes.

03 Puusaliigese testimine

Harjutused toimivad nendes kahes variandis suurepäraselt. Biitsepside edasiseks laadimiseks kasutage üles tõstes hantli supinatsiooni. See tähendab, et pöörake seda pöidla poole. Mõned sportlased väidavad, et hantlid töötavad biitsepsi jaoks paremini kui barbellid. Ma ei taha oma arvamust kellelegi peale suruda. Parem proovige seda ise ja otsustage, mis teile kõige paremini sobib. Meie peamine ülesanne on saavutada biitsepside maksimaalne kaasamine treeningusse ja õige tehnika kasutamine.

Ja kõik muu võib oodata.

Pumpamine narvi olaliigese salvi

Võtame kasutusele hantlitega relvade painutamise. Ranged biitsepsid kõverduvad See on püstise barbell-loki isoleeritud versioon. Selle lõpetamiseks peate oma selja ja küünarnukid seina vastu toetama. See asend ei võimalda teil abilihaseid ühendada, seega tehakse tööd ainult tänu biitsepsile või pigem selle kahele talale.

Näidustused

Seda harjutust tehes saate muuta ka haarde laiust, nihutades rõhku igale peale. On olemas mitut tüüpi rangeid biitsepseid lokke: seistes vastu seina, rõhuasetusega Armblaster ja lamades põrandal ristsuunas. Kontsentreeritud biitseps lokkis See on suurepärane isoleeritud treening, mis annab teie biitsepsile täiusliku kuju. Kui teie ülesandeks on leevenduse loomine, teeb see kontsentreeritud tõus selle ülesande suurepärase töö ära.

Klassikaline versioon teostatakse pingil istudes, kui käsi toetub reie siseküljele. Kontsentreeritud tõste ja biceps brachii lihaste treenimise kohta saate lisateavet artiklist "Parimad harjutused biitsepsile". Algstaadiumis Pumpamine narvi olaliigese salvi neid harjutusi enam kui piisavalt, et biitseps korralikult välja areneda.

Ja siis peate oma lihaste šokeerimiseks lisama üha uusi harjutusi. Ja alles siis vastavad nad hea kasvuga. Triitseps triceps brachii Triitseps on suur lihas, mis asub õla tagaküljel. Venitused abaluust küünarnuki liigeseni. Ülaltpoolt katavad luukoe kinnituskohad deltalihas. Koosneb 3 kimbust pead : Külgmine pea: asub õla tagaküljel, väljastpoolt. See tähendab, et käe pööramisel tuleb tagant kaugemale. See pärineb kõõlustest ja lihasprotsessidest, kulub haru välispinnalt, läheb allapoole ja kinnitub haavani, radiaalse närvisoone kohale.

Keskmine pea. See asub õla ülaservas. See on 3-st kimpust väikseim, kuid samal ajal võtab see käe pikendamise ajal enda kanda koormuse. See pärineb õlavarre tagaosast. See kinnitatakse ka radiaalse närvisoone all paikneva ülaosa külgmise sisemise ja mediaalse välise vaheseina külge. Pikk pea.

Tagumine lihasrühm

See asub lähemal seljale õla tagaküljel. See algab võimsa kõõlusega, mis pärineb abaluu subartikulaarsest tuberklist asub sisepinnal. Siis läheb see alla, suurte ja väikeste ümarate lihaste vahele. Lõpeb lamedaks kõõluseks ja kinnitub ulnale. Kõik kolm triitsepsi kimp on ühendatud ja kinnitatud ühe kõõluse abil ulna protsessi.

Seetõttu täidavad nad sama funktsiooni ja neid ei saa üksteisest eraldada. Muidugi saate fookust nihutada, suurendades ükskõik millise kolme pea koormust. Kui soovite enda jaoks suuri käsi, siis peaksite rohkem pingutama triitsepsi arengule.

Funktsioon: meie jaoks on selle kõige olulisem funktsioon käe pikendamine küünarliigese juures.