Uhine valus parast ujumist. Läki ujuma, kohe! - Eesti - Postimees: Värsked uudised Eestist ja välismaalt

Ma loodan küll, kuna proua president on ise ka aktiivne inimene ja mitte spordikauge, siis ma väga loodan, et äkki pannakse ka mind kuskil tähele. Ehkki ka siis ei tee varakevadine vesi pai, vaid pigem naksab oma külma hambaga. Teet Daaniel pärast La Manche'i väina ületamist. Ma olen alati nimetanud seda projekti nii-öelda kahekordseks ujumiseks, et üks on eelarve kokkusaamine ja siis see reaalne ujumine on nagu teine ujumine, ma teen tegelikult paralleelselt kaks ujumist.

Kui üks asi tüütab ära, siis ta valib teise — seda mängulisust peaksime ka täiskasvanutena endas säilitama, selle asemel et ennast pidevalt sundolukordadesse panna. Ei saa ju eeldada, et moodsad variatsioonid on paremad näiteks klassikalisest joogast, mille abil saab organismi vegetatiivset närvisüsteemi seesmiselt harmoniseerida. Me ei saa ju öelda, et süda, löö nüüd korda, või neer, lase läbi liitrit vedelikku… Ent kui sisekeskkond ei vasta inimese väliskeskkonnale ja selle nõuetega ei harmoniseeru, tekib dissonants ja organism on hädas nii treeningute kui ka kõige muuga.

Siis tuleks veidi vahet pidada ja kasutada vere hüübimist soodustavat hepariiniga geeli ning, kui verevalum läinud, mittesteroidset põletikuvastast salvi, mis vähendab turset ja ravib steriilset lokaalset põletikku. Suurema lihasekahjustuse puhul aga ei piisa ainult lokaalsest ravist, vaid tuleb võtta ka tablette — mittesteroidseid antiflogistikume so põletikuvastaseid ravimeid ibumetiin, Arcoxia, Voltareen. Traumadele avatud spordialadest toob dr Põld esile pallimängud.

Mida kiiremini vigastatud kohale jahedat Valu liigesevalu panna, seda kiiremini ilmnevad positiivsed tulemused. Kõik, kes on teinud vesivõimlemist või -aeroobikat, teavad, kui palju annab vesi koormust ja kui palju kergemaks ta meid tänu rõhule teeb.

Kui vees voolujooneliselt liikuda, mõjub see hästi nii nahale kui ka lihastele — parandab verevarustust, laiendab lihaste veresooni ja mõjub pindmistele silelihastele massaažina. Kui peale ujumist minna veel sauna, kus laiendatakse veresooni, ja kasta end siis külma veega üle, on sel ka karastav efekt. Ent kui pärast traumat palliplatsil sauna minna, tehakse endale karuteene — siis on veri kapillaaridest sattunud naha alla ja lihaste vahele hüübinud ning saun tekitaks kahjustatud piirkonnale vaid lisapingeid.

Nagu toitumisegagi, kui süüa regulaarselt ja kindlatel aegadel. Põhimõtteliselt jah, nii see käiski, et ega keegi sulle distantsi ei ütle ja see ongi hea.

Sulle öeldakse, et paadimeeskond toetab sind, avaldab sulle kiitust, et sa jõuaksid edasi minna. Loomulikult hoitakse sind kursis, kas tempo on piisav selleks, et väin üldse ületada, kui tempo hakkab langema, siis hakatakse sulle erinevaid märguandeid andma, et Uhine valus parast ujumist on vaja tõsta.

Aga jah, nii see käib.

P22 SMART WATCH: Things To Know // Real Life Review

Mis mõtted sind ujudes valdavad? Mis su peas toimub sel hetkel? See on legendaarne küsimus.

Hoiatav näide: ülekoormus treeningus võinuks lõppeda neerusiirdamisega

Seda on kindlasti kõigil huvitav teada, mis on see edasiviiv jõud. Selleks ongi enesemotiveerimine, oskus ennast ise motiveerida. Üks asi ongi füüsiline pingutus, teine ja veel olulisem on vaimne pingutus, et sa pead suutma vaimselt väga tugev olla. Alguses on ikka selline kõik uus ja segane, eriti just ütleme seal kuskil tund-poolteist, kui sa oled ujunud, et selle aja sees on suhteliselt segased tunded.

Aga siis hakkavad mõtted selgemaks muutuma ja sa saad endas selle rahu tagasi, saad keskenduda liikumisele.

Läki ujuma, kohe!

Loomulikult vahepeal tulevad väga rasked hetked, kus tekib väsimus ja kus saad näiteks meduusi käest pidevalt kõrvetada ja see on nii kohutavalt valus. Sellised asjad löövad jälle rütmist välja. Hoovused tekitavad hästi suuri laineid, see ajab ka rütmist välja. Selleks, et kõige sellega toimu tulla, ongi enese motiveerimine just vaimselt hästi-hästi tähtis.

Kui sa suudad leida mingeid huvitavaid teemasid oma peas, kuskilt tagasahtlist, võtad need nii-öelda ja tood esiplaanile. Arutad neid endamisi ja siis sa suudad ära unusta selle raske hetke ja oled võimeline sealt jälle edasi liikuma. Mõnikord möödubki nii mitu tundi. Niimoodi, et sa isegi seda kahte tundi ei mäleta — see tähendab, et oled piisavalt hea teema enda jaoks valinud või mingile huvitavale asjale mõelnud.

liigesevalu paremal

See on suhteline. Mõnikord on nii ja mõnikord on naa. Näiteks La Manche'i väina ületamise puhul oli nii, et orienteeruvalt kümme kilomeetrit oli lõpuni, sa näed juba rannikut sealt lainete vahel natukene ja siis meeskond ütleb sulle, et nii, nüüd pane täiskäik sisse ja ära enne lõpeta, kui oleme kohal.

Ja sa nõustud sellega, sa täidad neid tingimusi, oled juba kolm tundi täiskäiguga ujunud ja mõtled, et kaua veel? Siis tuleb mingil hetkel jällegi söögi-joogipaus, kus öeldakse, et väga hea, nüüd pane uuesti täiskäik sisse ja mine edasi.

Valutab liite reide

Ja see kestab jälle sinu jaoks paar tundi Aga noh, ega muudmoodi ei olegi võimalik sinna rannikule ennast sisse suruda. Kuidas paadimeeskonnaga rahule jäid?

Superhästi jäin rahule, alguses olin küll inglaste suhtes natukene eelarvamuslik. Nemad on ju ikkagi suhtumisega, et nad oma maailmas kõige paremad selles ja seetõttu olidki eelarvamused, aga tegelikkus oli hoopis teine. Tõesti, supermeeskond oli ja ütleme nii, et minu õnnestumine oli ka kindlasti kakskümmend protsenti tänu nendele. Vennad tegid superhead tööd, et mind üle aidata. Kuidas toitumisega on? Toitumine on väga olulisel kohal. Seal peab olema väga kindlalt kõik paigas, mis kellaaegadel see toimub.

Ujumine ja sukeldumine

Ka see, kui kiiresti sa sööd, on väga tähtis ja ütleme, et sellise Inglise kanali ületuse puhul oli mu keskmine toitumise kiirus umbes kümme sekundit. See peab toimuma ruttu, sest vee liikumine on niivõrd suur, et kui sa korraks seisma jääd, siis vesi juba liigutab sind kuhugi trajektoorist eemale. Kui ma jään ka minutiks seisma, siis vesi liigutab mind tagasi juba umbes kakssada meetrit kogu distantsi peale oleks seda palju. See teeb jälle kilomeetreid juurde, aega juurde ja siis ongi küsimus, et kas sa jõuad neid kilomeetreid enam tagasi teha?

See ongi võtmekoht alati, et söömise-joomise peale ei tasu aega raisata, sest vastasel juhul lihtsalt ei jõua kohale. Kui kiiresti keha harjub selle külma veetemperatuuriga? Kas üldse harjub? Külma vee treeninguid on vaja teha, et keha mäletaks ja teaks, mis tunne on olla külmas vees, et sa ei šokeeri sellega oma keha enam ja keha ei hakka tõrkuma. Sa saad selle kehaga töötada.

Kristina Herodes Peale suplust tundub kevadine õhk veelgi soojem.

Loomulikult alguses vette minnes on külm, keha pole lihtsalt harjunud sellega. Külm loomulikult paneb ka keha topelt energiat tarbima, sest kehal on vaja ennast hoida kogu aeg soojas, et mitte ära surra. Muidugi selleks peab ta väga palju energiat kulutama, topeltpalju energiat.

Osteokondrose folk ravi

Number üks ongi see energia, mis ma kulutan ujumise liigutamisega, pluss siis see energia, mis kulub sooja tootmiseks. Selge see, et külmavärinad tulevad vahepeal peale, siis värised ja lõdised. Sellega toimetulemine on tegelikult raske. Mis siis sel hetkel aitab, ongi mõtlemine või keskendumine — see ongi kogu kompott, et tuleb suuta sellele mitte mõelda ja see kuidagi ära unustada.

Inimeste artroosi ravi

Loomulikult tuleb kõige juures lihtsalt osata kannatada. Mis tunne sind valdas, kui sa lõpuks veest välja said? Alguses sa ei suuda tunda tegelikult midagi, sest oled täielikult oma ujumises veel sees ja kurnatus on nii kohutav, et kohe õnnetunnet esiplaanile tuua on väga raske. Ajuga saad aru, et oled midagi suurt ära teinud ja suudad need käed üles tõsta ja naeratuse manada näole, aga sisemist õnnetunnet seal nii-öelda ei ole. Hala ei muuda asja, targem oleks oludega kohaneda.

  • Kreem uhiste liigeste raviks
  • Mikroökonoomikas juba enam-vähem hoomasin teemat, kodutöö oli õigesti lahendatud, matemaatiliste meetodite kontrolltöö läks vist hästi ja tulin koju hea enesetundega.
  • Hoiatus Kas pärast basseinis ujumist on silmad sageli punased ja põlevad?
  • Hoiatav näide: ülekoormus treeningus võinuks lõppeda neerusiirdamisega 3.
  • Kuidas leevendada silmavalu pärast ujumist: 15 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  • Gouty Art Press ravi

Ja hea uudis on see, et keha on kohanemises väga osav, peamised takistused peituvad meie peas. Aastatepikkuse kogemusega taliujuja, Viimsi spaa ujumistreener Daaniel Teet soovitab külma veega tutvust teha just nüüd, mil meri karastavalt jahe ja väljas mõnusad soojakraadid.

Eelkõige tuleb oma peas otsus teha ja siis pole ühtegi takistust, miks sa ei peaks vette minema. Võib alustada kevadel või sügisel, kuid tean ka juhuseid, kus esimest korda on jääauku hüpatud miinus kümne kraadiga.

Haigeks pole veel keegi jäänud!

Liigeste artroos 4 kraadi

Karastamine mõjub kehale äärmiselt positiivselt — vallandab õnnehormoonid, tõstab tuju ja immuunsust. Merre minek on aga hulga elamuslikum. FOTO: Erakogu Kes nüüd neid sütitavaid sõnu lugedes otseteed lähima veekogu poole punuma pista tahaks, võiks siiski silmas pidada paari tähtsat detaili. Näiteks et saunalavalt vetteminek on hoopis midagi muud kui külma veega karastamine.

Saunast vettemineku kohta öeldakse naljaga pooleks, et see on nõrkadele.

Kuidas leevendada silmavalu pärast ujumist

Kuid see pole ka sama kasulik — kõrvalise abiga ei pea keha ise sooja tootma ja vastupanuvõime pole nii hea,» räägib Daaniel. Alustada tasub tasapisi — ehk esmalt supsti! Kord-korralt võib vees olemise aega pikendada, siis jõuab ka keha sellega sammu pidada ning varsti supled nagu hülgepoeg rõõmsalt ka mõnekraadises vees.

Tasub siiski oma keha kuulata — pikalt vees olemine pole kunagi omaette eesmärk, küll aga virgutus vaimule ja vägev maandus kehasse kogunenud pingetele. Kaldale tulles on esmatähtis kiirelt sooja saada. Kui väikese temperatuurierinevusega vesi otsekui paitaks nahka, siis jahedas on tunne sootuks teravam.

Varbaga pole külma vett mõtet torkima minnagi, nagunii tõmbad selle kohe tagasi ja võib-olla loobud üldse väärt plaanist. Parem tee peas otsus ära ja astu rahulikult voogudesse. Mida rahulikumalt ja sügavamalt hingad, seda meeldivam on kogemus. Ehkki ka siis ei tee varakevadine vesi pai, vaid pigem naksab oma külma hambaga. Praegu kerkivad veetemperatuurid meres juba kümne kraadi tuuri ja võid uskuda, et sõltumata sellest, milliseks külmavareseks ise ennast pead, saab sinu keha sellega kenasti hakkama.